You're always there, you're everywhere but right now I wish you were here

 
Har börjat gå en annan väg till jobbet då jag öppnar hela veckan, dvs larmet går 05.15 och det är kolsvart och jag vägrar gå igenom parken själv. Idag skulle jag öppna med en man från en annan Costa och jag hade ingen aning om hur han såg ut. Bra ju. Klockan var 06.00 och ingen var där. Förutom en läskig kille som gick fram och tillbaka utanför....låste in mig i Costa. Trodde han skulle döda mig. 06.15 kom Nou Nou som var en levande kopia på super mario. Aw.
 
Sitter i sängen nu. Lyssnar på Avril Lavigne och får flashbacks till när hon klädde mina väggar i mitt rum. Hon var en role model för mig under några år och ja, det var fina tider det.
 
I helgen var vi ute. The Four Candles och The Bridge as usual. Fredags var det jag och killarna och i lördags hela swedish maffia plus Oscar och company. Var en bra helg. Drack vatten och Baileys, yes så fancy är jag. Inte för att jag betalade men ja...varför dricka ogott när man kan dricka gott?

Har lyckats få en veckas semester i November. Har funderat och kollat flyg etc i en vecka nu men kan liksom inte bestämma mig. Jag som älskar att resa, hur konstigt är det? Tror jag hittat en destination nu, ska höra med Osc när han kommer hem.
 
Ikväll ska jag äta scans köttbullar ( yes, de säljer svenska meatballs på Sainsburys) och kungsörnens makaroner som Jennie så snällt adopterade till mig. BEHÖVER JAG SÄGA ATT JAG ÄLSKAR MAT OCH TROR JAG ÄR GRAVID EFTER VARJE MÅLTID EFTERSOM JAG ALLTID ÄTER UPP NUFÖRTIDEN?!?! Mat är typ det bästa som finns.
 
Tänker inte nämna något om politik eftersom jag bara blir upprörd på allt och alla.
 
 Hörs om något år eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0