Klockan är 19:21

Sängläge för tillfället. Skulle titta film men min lilla Leo (aka laptop) ville inte sammarbeta så jag bestämde mig för att läsa istället med sällskap av yankee candle, ljusslinga, täcke och chupa chups.


Innan idag har jag faktiskt lagat riktig mat. En lasagne. Osc åt typ halva så jag antar att den smakade bra. Och han dränkte inte den i ketchup heller. Vilket kändes ännu bättre då han tenderar till att göra det.

Jag har letat skor i år och dagar. Ville ha ett par Lacoste jag hittat på internet men att köpa dyra skor online är inte min kopp te då jag är väldigt picky när det kommer till hur en sko sitter på foten. Iallafall så hittade jag ett par navyblue nike när vi var och handlade mat idag. Blev kär direkt. Nu slipper jag gå i trasiga, svarta och osköna converse. Kanon ju.


Kommentarer
Postat av: Mam

Vad bra alltihopa! Fina skor och det bästa att de är sköna och sitter bra!
Ser supergott ut!

2014-09-24 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0