you're the word in the dictionary that I can't spell, can't describe, can't put in a sentence but use all the time.

För några dagar sedan drog Oscar med mig och hans kompis till ett roof-party ovanför en pub som hade någon studentutekväll. Jag måste säga att det kändes väldigt engelskt då vi var tvunga att klättra ut genom toaletten för att komma ut till taket...lite trashy fast ändå awesome om ni vet vad jag menar?


mina sydamerikaner....gula och fina moahah!

Igår åkte vi till London tidigt på morgonen för att fixa Visum till herr Oscar. Vandrade runt på Harrods, i fancy butiker och kollade på coola bilar. Vi fick se när hela Tower Bridge öppnade sig vilket var mäktigt och alla 888-tusen röda blommor de satt ut vid Tower of London för de som mist sina liv då de kämpat för landet. Woah. Avslutade med en alldeles för dyr middag på en fransk restaurant och bernaisåsen var inte alls god. Besviken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0