Sverige.

Yes. Ni läste rätt. Jag har lyckats få semester första veckan i November och jag tänkte faktiskt åka hem och hälsa på Sverige. Dessutom ska Oscar med. Hur kul är liksom inte det? Ska proppa i honom Maxburgare, svensk pizza, tacos, pappas hemlagade mat, svenska chips, svensk frukost och kladdkaka. Mat är viktigt. Och gott. Sen vet jag inte mer vad jag ska visa honom i Sverige....tips uppskattas, haha! På lördag lyfter planet och för första gången ska det bli kul att komma till Sverige från ett annat land.

är han inte för söt? Låtsas att varma chokladen är hans medan han döljer 'sabina sätt dig ner och sluta leka asiat och fotografera allt så vi kan titta på the walking dead' med ett litet leende.

Kommentarer
Postat av: Mam

Ska bli jätteroligt och äntligen få träffa dig och Oscar!:)
...Och mammas hemlagade mat då?
Kram

2014-10-30 @ 10:33:51
Postat av: Sis

Woopido! :D
Stackars dig, du måste ju svälta där borta så matfixerad du har blivit ;)
Xx

2014-10-31 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0