My head's under water but I'm breathing fine

Det här är en bild som är tagen ungefär 12 månader sedan. Jag var glad att jag lyckats komma till en bra aupairfamilj i en fin stad. Jag spenderade 4-5 månader där och jag hade planerat att jag skulle plugga på universitet till hösten.
 
Den här bilden är tagen för några timmar sedan. 1 år har gått och nu sitter jag här i Oxford igen med min pojkväns tröja i hans boende. Vem hade kunnat tro det? Men som ni vet som testade jag ju faktiskt universitetlivet i några månader. Man hinner med ganska mycket på 12 månader och det blir inte alltid som planerat. Ibland blir det bättre och ibland sämre. Men just nu känns det som jag är på rätt plats i livet. Får se vart jag befinner mig om ett år. Stockholm? Oxford?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Du ser mkt gladare ut nu! Dina ögon ler :D den glädjen går minsann inte o fejka! Xxx

2014-03-31 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0