Midsommar '14

Trots jobb till 18.00 hann jag med att fira midsommar med fina människor i lördagskväll! Jag, Oscar och Matheus kom senare på kvällen än de andra som hade dukat upp med filtar, mat, sill, blomkransar osv på gräset i en park nära en flod. Var så vackert. Det spelades kubb med tomma vin och ölflaskor/läskflaskor och det blev kvällsdopp i floden. Busiga som vi är gömde jag och Osc Jennies och Sofias kläder (hihi) vilket resulterade i nässlade ben och en ledig söndag. Kunde knappt röra benen och varje steg kändes som om någon stack hundra nålar i mig ellwr hällde brännhett vatten över mig. Men idag mår jag bra!
Hade en kanonmidsommar och jag bjuder på kassa mobilbilder!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0