And all your friends that you count on have disappeared, I'll be here not gone, forever holding on.

 
4 hela dagar har gått på året. Åker upp till Kalmar imorgon. Tenta på onsdag. Död resten av veckan antagligen.
Dessutom kändes det som vår igår. Det var fint. Idag känns det som någon spillt något grått och brunt över världen och allt jag har planerat idag är plugg plugg, fotboll, plugg plugg och sova bort tröttheten som slängt sig över mig. Konstigt. Brukar alltid ligga vaken och inte kunna sova, men nu somnar jag på några minuter. Bra på ett sätt, dåligt på det sätt att jag inte vet vad det beror på. Men jaja.

Kommentarer
Postat av: Sis

tant on the way? ;) x

2014-01-05 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0