Gonna light up the skies or ignore the stars .

Igår var en hektisk dag. Hade jobbintervju kl 12. Fixade intervjun och börjar träningen inför jobbet den 22 april. Dock fick jag ett samtal från ett café idag som ville att jag skulle komma på intervju nästa vecka....vill hellre ha det jobbet än det jag fått, hahah jag är aldrig nöjd. Men men. Jag har iallafall ett jobb!
Fixade engelskt bankkonto igår, vilket inte alls var komplicerat. Trodde det skulle vara en hel operation, men gick på 30 minuter. Det börjar fixa sig nu och snart kan jag väl också förhoppningvis få en vardag med jobb som de andra har.
 
Idag är det en lugn fredag med musik, tv-serietittande och choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0