Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new.

 Har cyklat och köpt en bok om turism på universitetet idag. 30 min tog det att cykla dit, köpa bok och hem igen. Så väldigt smidigt. Nu dricker jag te, mumsar på gifflar och lyssnar på Arctic Monkeys blandat med lite tumblr och långa skypesamtal. Har läst de första hundra sidorna i kurslitteraturen och än så länge är det helt ok, ganska intressant. Blir ju roligare när man är intresserad.
 
Idag är det nästan sommarväder ute. Gick en runda igår och tittade runt i området.
Nu ska jag fortsätta med livet och ikväll ska jag titta lite Gilmore Girls innan jag ska sova och på föreläsning imorgon!
Tjo!
 
Bjuder på lite fint från tumblr.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0