We're not broken just bent and we can learn to love again.

Haha. Idag har jag valt bland massa filmer, både nya och gamla i dvdhyllan. Vi har under den senaste tiden köpt nya tv, så nu har vi en på 55tum och en på 42tum. Och herre jisses vilken skillnad det blir, man ser så tydligt... Därför bestämde jag mig för att titta på första High School Musical...och fick liten av en chock när jag såg Zac Efron. Har sett filmen tusen gånger, men det var så längesen (var ju high school musicalnörd...typ)...Men herregud, han var ju bara en liten pojke, haha. Dör. Sen 2006 har han utvecklats något enormt, både som skådespelare, utseendemässigt och hans muskler, haha! Wow, perfekta människa. Fina människa. Fina Zac Efron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0