I'm yours, so yours.

Los Angeles 2012.
 
Påsk. Godis, ägg, påskmust, kycklingar, gult och VÅR tack?
Har städat hela min garderob idag. Slängt lite och plockat undan lite. Skönt, nu kan man se vad som är tröjor och vad som är byxor.
Håller på att backuppa datorn nu och det tar en evighet, antagligen något som gått fel, men då är det ju bra att man har en pappa som är proffs på datorer, lite av en räddare i nöden brukar han vara.
Syster åker skidor i Vemdalen med pojken sin. Inte ett dugg avundsjuk...jo så himla avundjsuk är jag. Vill åka snowboard. Sjukt att jag inte åkt skidor/snowboard sedan 2011. Kan bero på att jag har åkt till andra ställen på jorden istället under 2012 och 2013. Men 2014 då ska jag stå på en snowboard igen. That's a löfte! Höhö.
Jag blev sjukt sugen på sushi igår. Är det svårt att göra sushi själv? Kan man anlita en egen sushi-kock kanske?
Aja, peaaaaceeeee frieeeendzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0