Bond. James Bond.

Jag får väl be om ursäkt för väldigt dålig uppdatering. Har inget vettigt att skriva här. Även om jag skulle älska att skriva av mig alla tankar jag har i huvudet just nu så blir det nog lite för tråkigt för er att läsa då de endast handlar om hur förvirrad jag är. Men men.
Idag har jag sett på en Hitchcockfilm. Var beredd på lite skräck men icke, var mest seg och mitt tålamod ville inte riktigt samarbeta. Men nu kan jag bocka av det iallafall. Har sett Bond nu ikväll och ätit pizza. Pappa och jag har nu sett 15 Bond-filmer...ingen aning om hur många det finns, haha....men nästa film är från 90-talet och med Pierce Brosnan sorligt nog. Sean Connery är Bond för mig...änsålänge. Nog snackat om det, antar att ingen bryr sig, men när jag sen om några år ska läsa igenom denna bloggen kanske det kan vara skoj. Hursomhelst. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0