You giving me a heartattack.

Tja.
Veckorna går så fort. Läskigt fort. Både bra och dåligt antar jag.
Lite roligt som hänt då:

-Anna har bokat flyg och kommer hit. Till Oxford. I Juli. Min Anna. Åh. Bäst. Spenderar några dagar här och vi ska fira min födelsedag!
- Jag läser en John Greenbok för tillfället som faktiskt är bra. Han har ett skönt sätt att skriva på och jag älskar att försvinna in i böcker.
-Hunden och jag går på promenader och aldrig förr har folk stannat och pratat med mig som nu. Hundtricket stämmer ju. Dock mest gamlingar och barn som kommer fram...
-Igårkväll kunde inte Charlie sova så jag bjöd upp honom på mitt rum för att se Spanienmatchen. Härligt att se. 10-0 till Spanien. Galet. Torres gjorde 4 mål. Jag gillar honom.
- Här om dagen köpte jag Nutella. Förlåt. Men det har gått mer än 11 veckor så det kändes liksom ok. Jordgubbar och Nutella.
- Idag är det midsommar. Så blir utgång ikväll med blommig klänning och imorgon ska vi åka till Ikea. Bra helg liksom.










Kommentarer
Postat av: Mam

Ha en riktigt Glad, Rolig och Härlig Midsommar!<3<3<3

2013-06-21 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0