Uppdatering.

Vad har hänt under senaste tiden!?
- Shoppade med Hanna och Alexandra i torsdags. Hittade en fin blommig sak...
-Sprang nästan in i en skådespelare i stan...jag bara ' väntavänta han kände jag igen'. Visade sig att jag hade rätt och att det var en skådespelare från Merlin. Aw. Merlin.
- Mamman skulle lämna in bilen på service så jag var tvungen att köra i min bil bakom henne för att hon skulle komma hem...gick bra..kört själv i stora rondeller och motorväg nu...dock körde jag in i en annan bil när jag skulle parkera....ooops.
- Familjen kom hem med en hundvalp här om dagen...dog lite. Dels för att jag kommer få ta hand om den och också eftersom den var så så söt. bäbis.
- Åkt buss som barn, fast jag erbjöd mig att vara vuxen...
-Dansat och sjungit massa igår med fina personer!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Vad söta ni är! <3 Nu blir det ännu mer jobb! :)

2013-06-15 @ 16:09:19
Postat av: Mam

Ooops! Det var från mig!

2013-06-15 @ 16:18:57
Postat av: sis

jobbigt med hunden ;) Vad fint att du erbjöd dig att va vuxen :) x

2013-06-16 @ 01:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0