The weekend

Tjo eller waaaagwan som jag börjat säga...oh well. Min helg har varit bra. Ingen barnpassning endast nöje.
- var ute fredags, drack vin och dansade...
-missade bussen hem så jag och Hanna sov hos Daniel. Han fixade pizza och bacon och egg mitt i natten till oss, väldigt rart även om Hanna åt mest av pizzan...
- Shoppade jeans och undekläder på primark i lördags. Blev en lugn kväll.
-Charlie hade varit orolig över var jag hade varit så han blev glad när jag kom hem lördagkväll. Åh, sötis.
- Idag söndag har det varit parkhäng med Hanna och en annan svensk tjej, Matilda. Väldigt trevligt. Blev glass och sushi.
- Ikväll blev det fotbollstittande på en pub med Hanna och Daniel eftersom det var Brasilien vs England. Intressant och massa Chelseaspelare.
-Nu ska jag sova för imorgon är det normal vecka, barnens lov är över.

p.s Darin blir 26 idag. Herregud, mannen är snart vuxen och det är juni...tiden flyger.

Ett gäng bilder från helgen!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0