Nottingham.

Igår ringde väckarklockan 06.30. 08.15 gick tåget till Nottingham. Somnade på tåget. Tog ungefär 2.5h att komma dit. När jag kom fram möttes jag av Birgitte från Danmark men som nu bor i England på en hästgård och av Amy från Sydafrika som har rest runt i UK i 3 veckor nu. Båda tycker om Sam Beeton. För det var ju det vi skulle göra. Se Sam. Vi åkte till ett stort fält där det var en stor scen, massa helikoptrar, flygplan osv. Det var Nottingham Armed Force Day så allt handlade om militära saker typ. Sam har kompisar som varit soldiers så han ville ställa upp med att uppträda... Väl där på gräsfältet mötte vi Sams mamma Karen och hans mormor Doreen. Lite udda men väldigt trevligt. Alla var jättelätta att prata med!

Vid 12.35 kom Sam ut på scenen och sjöng några låtar. Iklädd hat. Dog lite smått.Amy dog lite mer. Första gången hon såg honom på riktigt ju! Efteråt kom han ut med sin pappa och pratade med mig och Amy i över en timme, haha Fina människa. Vi pratade bla om Sydafrika, H&M , Iphones, bilkörning, hans kommande album osv.

Jag: This is the 3rd time I've seen you!
Sam: I know! But it feels like more. Feels like I've known you for forever!

Sen var det dags att ta tåget hem då ja skulle vara barnvakt.Dålig tajming, jag vet! Var en fantastisk dag! Trevligt folk och underbara Sam Beeton. Sam är typ perfektion.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0