Housewife

Yo!
Klockan är 1. Jag har gått med hunden, handlat mat, lagat mat, strykt, tvättat, lagt in kläder i garderober och jag har sett senaste avsnittet av Pretty Little Liars. Känns ganska bra. Ligger i sängen nu med ett glas juice och billig choklad från Tesco (30p). Ska se om jag kan skypa med familjen ikväll annars ska jag försöka sova tidigt. Jag behöver sömn!

Vad annars? Hanna och jag gick och handlade glass igårkväll och satte oss vid gymmet (ironin) i en liten park med varsin sked och åt. Sådana kvällar behövs ibland. Hade på oss nästintill höstkläder eftersom det blåste mycket och det var inte alls Julivarmt tyvärr!

Häromdagen började Charlie gråta när han insåg att jag lämnar om några veckor. Han är så fin den pojken. Hjärta av guld har han. Men ibland är han pain in the ass...precis som alla andra barn, fast han är inte som alla andra. Han är min kompis. Ben gråter och gråter för exakt allt. Igår klämde han fingret i duschen och då grät han i en halvtimme. Jag ville mest bara gå därifrån...vilket jag gjorde.

Om några få dagar fyller jag år. 20. 10+10. 5x4. Galet. Tanken på att jag kommer vakna på morgonen kl 06.45 och upp och fixa frukost och väcka barnen och ha en normal jobbdag svider lite då jag är van att fylla år på sommaren då jag vanligtvis har sommarlov och är ledig...Ingen frukost på sängen och ingen traditionell sommartårta. Åh. Men Anna kommer hit dagen efter så vi får fira på helgen!



Det är något med den här misslyckade bilden som har sin charm. Tror det är Sams leende faktiskt. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0