Födelsedag och bästavänbesök.

Vilken vecka. 20 år. På en torsdag. Blev mycket bättre än jag väntat mig. Fick fint kort av Charlie med bilder på Torres och Chelsea. Även en på mig. Eftersom jag heter Sabina Torres enligt honom! Det första jag fick när jag vaknade var näseblod. Ingen aning varför men så började min 20årsdag.
På kvällen blev det pizza på resturang med mamman och barnen. Fick fin present och tårta. Aw. På kvällen träffade jag Jennie och Hanna ett tag.

I fredags kom Anna hit. Var så otroligt kul att se henne igen. Saknat henne massor. Blev shopping, parkhäng, fruktätande, filmtittande, halvt misslyckad utekväll (haha), lång seg jobbedag med barnen och en tidigt morgon när hon idag begav sig hem kl 5 på morgonen. Kändes tomt i sängen imorse haha!
Anna hade med sig trevliga presenter från familj och från henne! Fick en kamera av mamma och pappa. Ni skulle sett hur förvånad jag blev haha! Men världens finaste. Har döpt den till Chuck.

Imorgon kl 5 åker mamman och barnen till Irland och stannar där tills söndag. Oh yeah.

Massa fina bilder från mina dagar.

Jag och Charlie på min födelsedag. Gullunge.


Min fina födelsedagstårta.



En glad Anna i Oxford.



Christchurch.



Bästa vän.



Christchurch.



Shopping!


Parkhäng.



Utgång. Hihi.



Thaimat.



TuristAnna.



Massa frukt!


Sommaren har äntligen kommit!



Klättervägg?



Vackra Oxford.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0