Spanien!

 
Det ser rätt tomt ut i Spanien, right? Tycker det är dags att åka dit. Bokade faktiskt en enkelbiljett dit idag. Varför? Fått en au pair-familj där! Jag vet att det egentligen skulle vara London. Men vet ni vad? London kan jag åka till närsom helst egentligen, Spanien däremot...nej. Dessutom att lära sig spanska, den spanska kulturen, värmen och dessutom bo hos en familj som verkar jättetrevliga!
Familjen består av 3 barn i åldrarna 6-13 (Tack gud, jag slipper blöjor!) och mor och far. Han skypat några gånger med mamman och hon verkar hur trevlig som helst!
Jag kommer ha eget rum och badrum, och de har ett stort hus med trädgård och pool. De har en hund och min enda uppgift kommer bli att vara "storasyster" för barnen. Umgås med dom och prata engelska. Är ledig på morgonen så du kan jag studera spanska eller nått.
Dessutom hade dom grannar i min ålder som gärna träffade deras aupairer.... hur nice?
Tror det kommer bli hur nice som helst.
Så Februari - Augusti kommer jag befinna mig i Spanien!

Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Åh Gud va kul!! Varmt och skönt också :D

Svar: Verkligen! :) Ellerhur iaf på vår/sommar :)
Sabina Morsing

2013-01-21 @ 07:20:24
URL: http://tanjaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0