Some days I feel like I'm wrong when I am right. Your mind is playing tricks on you my dear.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har haft en såndär "bara ta det lugnt och vara sur på världen läsa en bra bok"-dag. Den bra boken heter The Perks Of Being A Wallflower. Sträckläser den kan man säga. Har även börjat läsa Berättelsen Om Pi. Den förstnämnda är kanon, poetiskt skriven och jag kan inte lägga undan den! Den andra är lite kämpig, väldigt vuxet språk men när jag väl sätter mig in i den blir det nog bra!
Ikväll och imorgon vill jag helst inte prata om. Vill bara gräva ner mig i en grop och försvinna. Fast först vill jag läsa ut böckerna, så ah, efter det ska jag gräva en grop.
Just det! Sett en film ikväll. Enemy At The Gates. Gripande och lite läskig, men bra! Jude Law var med så den innehöll ögongodis också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0