'Cause even the stars they burn, some even fall to the earth.

Har tusen tankar i huvudet nu, tänkte dela med mig lite av dom.
 
 
* Hur packar man för 6 månader?
* Jag har fyra skor jag vill ta med mig. Det är på tok för många. Ska jag klara 6 månader ut mina docs?
* Ska jag endast ta med surfplatta, liten digitalkamera och mobil? Ska jag lämna laptop hemma?
* Har massa böcker jag vill ta med mig. Tar mycket plats och är tungt?
* Google Earth har visat mig att husen i stan jag kommer bo i har typ alla pool och är fina.
* Tänk om jag inte får några vänner. Tänk om jag inte förstår dom, Tänk om de inte förstår min engelska/spanska.
* Undra hur mitt rum och toalett ser ut.
*Tänk om jag missar tåget från Madrid.
* Undra om det finns roliga affärer.
* Ska jag köpa en eltandborste?
* Tänk om barnen inte gillar mig?
* Tjejen tycker om hästar - jag är rädd för hästar.
* Ska jag träna på gym?
* Tänk om jag inte förstår något på spanskalektionerna..
* Jag nojjar nog för mycket..

Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

- dina docs är väl varma?
- Sony?! Ska han va hemma? Du kanske behöver laptop till plugg?
- böcker är tungt och onödigt
- eltandborste är alltid bra för vem orkar borsta intensivt i två minuter? ;)

Det kommer gå så braaaa! Och du ska inte till något u-land ju! :) <3

Svar: Ja det är dom tyvärr! Sony börjar bli allt för trött och slö....Och det var en bra tanke, det behöver jag kanske! :)Haha tack så mycket och ha det underbart i Thailand! :) <3
Sabina Morsing

2013-01-24 @ 15:17:08
URL: http://tanjaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0