Where I belong.

Efter att ha pratat med mamman igår kändes det ända rätta att åka hem. Därför bokade jag flyg hem imorgon. Jag har nog aldrig längtat hem så mycket som nu. Det var spänt igårkväll och jag känner mig inte direkt välkommen av mamman längre...bara det gör att jag inte står ut. Känslokall är hon också. Ska bli skönt att komma hem till människor som faktiskt visar kärlek.

Idag är det sista dagen här, väskan är nästan packad och jag är nyduschad. Ska ge mig ut på stan och se om jag hittar någon god frukost och något litet att ta med mig hem.

Vi får se hur det känns när jag kommer hem. Ska vara hemma ett tag, men ska söka familjer i England under tiden. Jag menar det var ju faktiskt det som var min dröm. Men så är det och imorgon är jag på svensk mark igen. Oh yeah!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommeen hem Sabina! Massor med kärlek till dig! Tänk på att nu är det 3 av 5 aupairer som inte har passat familen!

2013-02-25 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0