There's a fog along the horizon.

Tjaa!

Idag har jag lyckats ta rätt buss in till centrum där jag shoppat lite smått. Vad ser ni på bilden. Hittat en jättemysig affär med perfekta kläder. Ville köpa allt men slutade med att jag köpte ett par hängslebyxor. Har letat efter sådana i åratals! Finally. Ett vinrött bälte från h&m blev det också eftersom mina jeans konstigt nog kasar ner heeeela tiden. Gah.

Hittade jättegulliga kvarter med trånga små gångar och fina spanska hus. Ska åka in och ta lite bilder någon dag nästa vecka hade jag tänkt.

Var meningen att jag skulle träffa någon 'vän' idag men blev inte så...istället har jag haft deeptalk med mamman framför en mysig brasa. Hon berättade lite om barnen osv så det känns mycket bättre nu.

Ikväll har jag sett på ett småkryps liv med yngsta killen, då föräldrarna var ute och roa sig. Lyckades få honom att gå och lägga sig utan att gnälla eller gråta, 1-0 till Sabina. Oh yeah!

Ska också sova nu hade jag tänkt.

So see you tomorrow!

btw, hade ledig tid idag så mamman så att jag kunde titta på tv eller nått och gissa vad jag hittar när jag zappar bland canal+kanalerna?! Yep, Chelsea's match. Trodde den skulle vara på kvällen, ganska tur man har liksoooom. Dessutom vann dem med 4 -1.








Kommentarer
Postat av: Sis

Gött mos :) puss

2013-02-10 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0