That was then, this is now, took some time to come around.


 
Packar. Lyssnar på Jesse McCartney, Walk The Moon, Fun., Hot Chelle Rae och Darin förståss.
Kan inte förstå att det är typ 3 dagar till jag sitter på ett flyg till Madrid. Tills att jag sitter på ett tåg från Madrid. Tills att jag är framme och möts at mormorn och barnen på stationen. Att jag får sova i en säng jag aldrig sovit i förut som ska bli min i månader framöver. Att jag lämnar vinter och reser till vår. Att jag kommer vara omringad av ett annat språk. Att det kommer finnas en hund i huset jag kommer bo i. Att jag kommer plugga spanska. Att jag kommer leva utan laptop. Jag kan liksom inte förstå att det är så nära. Jag kan inte heller förstå att det blev Spanien istället för London. Woah. Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Sis

Åh men vovve o vår låter ju kanon :)

2013-02-03 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0