Svensk mark och mjölk.

På svensk mark. På obestämd tid. Förhoppningsvis åker jag till England och jobbar om jag hittar någon familj.

Det var en lång dag igår. Tog tåget från Cordoba kl 7 och kom hem till Klippan sen eftermiddag. På tåget visade de The Vow så de två timmarna gick fort. Sov under hela flygresan. Satt bredvid franskar på tåget från Köpenhamn som var jätteexalterade att vara i Malmö. Hade skrivit ut massa papper och bilder om resan hit och vad dem skulle göra Malmö. Gullisar.

Fick massa kramar och massa svensk mjölk när jag kom hem! Mysigt! Känns som om jag varit borta så mycket längre än vad jag har...haha. Fail. Men trivs man inte blir ju allting segare. Men det känns som rätt beslut och känns som det som väntar kan bli så mycket bättre. Men känns skönt att ha en mellanlandning i Sverige först!

Idag har jag haft det trevligt hos mamma! Ätit gott och haft det mysigt! Nu ikväll har vi spelat spel och ikväll ska jag titta Chelsea. Klagar absolut inte över att vara hemma! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0