in any other world

Alltså, hittade ett shoppingcenter ungefär 10 min från huset. Hur nice? Ännu bättre är att alla mina favoritaffärer finns inklämda i detta center. Aweeesome.
Ska dit snart igen för att skaffa kontantkort till mobilen...
Just nu sitter jag i sängen och äter nötter och choklad, hej vad nyttig man kan vara....men det är ok för jag är förkyld. Snart kommer nog barnen hem och ska äta lunch och på torsdag börjar jag skolan. Jag längtar faktiskt.Ska bli kul att se hur mycket spanska jag faktiskt kommer ihåg!
Hoppas träffa lite folk också då nu min enda vän är hunden...eheheh.
Igår skypade jag med familjen, var för sig. Skönt att höra svenska och röster man saknar.

Nu ska jag fortsätta kränga...byeee




Kommentarer
Postat av: Sis

Fin bild :) x

2013-02-12 @ 19:55:13
Postat av: Tove

Sv. haha ja det du ;) hoppas du har det bra där nere! Eller ja det tror jag nog, det verkar som det :) <3

2013-02-12 @ 22:14:22
URL: http://topplare.blogg.se
Postat av: Mamma

Det är jättebra att du pysslar om dig själv med lite godsaker. Det behöver man minsann när man är sjuk! Det är "så gott"att höra din röst också på Skype! Håller med din syster! Vilken fin bild på dig men du är ju också så fiiin!

2013-02-12 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0