Heart's still beating, but it's not working.

Blev rätt sent igår då jag försökte plugga och titta på musikhjälpen samtidigt. Jag hatar lite att det ligger en tenta på söndag, för jag vill typ bara ligga och dö i sängen med te, pepparkakor och titta på julkalendern, julfilmer och musikhjälpen. Men jag måste klara tentan. Och jag ska göra mitt bästa. På tisdag nästa vecka får jag äntligen åka hem. Saknar det. Förhoppningsvis får jag lite julkänslor innan vi drar till värmen om 8 dagar. Kommer bli bäst, även om jag måste tentaplugga vid poolen typ. Men det är varmt, det väger upp.
 
Det är Lucia idag. Dessutom är det fredag den 13. Tror jag stannar i sängen och pluggar så jag inte dör eller något. Har ju max otur ibland, så idag skulle väl inte vara ett undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0