Gran Canaria 2013

 
Jul på Gran Canaria var väldans bra. Julafton spenderades på golfbanan i en golfbil och sällskap av ett par från Schweiz. Gick hur dåligt som helst, men värme och sol höll humöret uppe. Efteråt blev det bad i havet och tittande på en julparad längst stranden. Jag tyckte det blev trångt med folk så jag bestämde mig för att undvika folk och höll på att gå rakt in i Måns Zelmerlöw och hans tjej. Haha. Han såg nog att jag kände igen honom för jag var typ en  cenitimeter ifrån honom och såg jätteförvånad ut. Var tvungen att titta upp om han befann sig på Gran Canaria, vilket han gjorde...
Annars har det blivit massa solande, mat, fotograferande, balkongkvällar och massa musik. En kanonvecka helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0