Life.

Förlåt för dålig uppdatering!

Hela förra veckan hade jag hotell Sabina i huset. Hanna, Jennie och Daniel sov här några nätter och jag sov länge varje morgon! Var verkligen en behövlig vecka.

I fredags blev det The Four Candles och kvällen blev mycket senare än tänkt. I lördags lämnade Hanna sin väska här då hon har lämnat sin au pairfamilj. Sista helgen tillsammans i Oxford eftersom de flesta åker hem den här månaden, så det var all in. Haha, nej men favoritpuben en sista gång med tjejerna. Senare kom Daniel med vänner och vi träffade franska trevliga killar som följde med oss till maxwells och dansade. Var en kanonkväll för mig, sämre för andra. Satt uppe hela natten och prata med vänner och kom hem och skulle vara barnvakt på söndagen.1 till halv 3 var det sagt, blev 12 till 5 istället och jag var trött som en flodhäst med gårdagens kläder och smink i hela ansiktet. Charmigt. Somnade väldigt lätt senare.

Nu spelar barnen wii och jag har varit uppe sedan 7 och strykt. Alla kläder från familjens semester är nu fixade och jag har äntligen tid att skriva ett inlägg. 3 dagar kvar sen beger jag mig hemåt. Blandade känslor, big time.

Ett litet collage med bilder från lördags.
Pusspåer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0