When all of your flaws and all of my flaws are laid out one by one.

Godkväll.
Haft fint väder idag? Här i Oxford har det nästan varit en sommardag. Folk hade shorts, klänningar, linnen och sandaler....stod 18 grader i skuggan så det var riktigt varmt och skönt i solen!
Började med att lämna Ben på dagis vid halv 9. Gick hem och strök den sista tvätten och slängde in lite nytt i tvättmaskinen. Medan jag väntade på tvätten moppade jag golvet i kök och hall...och sedan belönade jag mig med en fika på Starbucks. Såklart uppfattade mannen i kassan mitt namn som Sabrina...alltid så...nästa gång ska jag säga att jag heter Prince Harry eller något...
Gick hem i vårvädret...fixade med tvätten och hämtade Ben och Charlie.
Har stekt kyckling i ugnen idag...2 och en halv timme...lite dålig planering av mig och familjen så middagen blev lite sen....men man lär ju sig av sina misstag!
Den 11 Maj ska jag åka till London! Ska gå på gig...gissa vem?! Ingen mindre än Sam Beeton spelar...wiiihoooo. Senast jag såg och träffade honom var sommaren 2011 så det är verkligen på tiden att ses igen. Ska träffa lite andra fans där också hade jag tänkt! Ska bli så skoj. Tänkte dock inte berätta det för honom...utan bara dyka upp....hheheh...
Just det! Idag dödade jag en spindel. Jag är fortfarande förvånad över att jag klarade det...hmm...börjar jag mogna kanske? Nä, omöjligt.
Yeah.

Bilder: Min goda frukost. Promenad till Bens skola i det fina vädret och starbucksbesöket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0