Tuesday.

Blir mycket bloggande...mest för att jag har tid och dels för att jag gärna vill komma ihåg min aupair-tid. Och för att ni ska få höra vad jag gör om dagarna, hehe! Om ni nu tycker det är intressant!?
Iallafall. Lasagne. Gick ju hur bra som helst! Blev god också. Tror barnen gillade den...de åt iallafall med ansiktet...Hittade ett fint brev som jag skickade till farmor. Kuvertet och kortet ser likadant ut, mycket vackert! La lite extra pengar på det för det är farmor värd!
Nu ligger jag i sängen i mina gosiga pyjamasbyxor från primark, digestive med mörk choklad, plattan och en kopp te. Tittar på fotbollen och bara tar det lugnt innan jag ska sova! Helt ok valborg utan alkohol och utan vänner...menmen...helt ok!







Kommentarer
Postat av: Sis

Tjusigt! :)

2013-05-02 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0