There's a hole in my soul. I can't fill it, I can't fill it.

Uwwww. Min svanskota är död., Förstår nu smärtan min kära syster hade när hon trillade med snowboard....dock trillade jag inte i en snöbacke...utan i trappjäveln här i huset...Var på mitt rum (våningen högst upp) och hörde telefonen ringa på bottenvåningen...man ska inte springa i trappor med heltäckningamatta...aj. Har känt mig som en tant hela dagen. Kommer ha feta blåmärken imorgon. Great Bina, klumpiga du.
Idag har jag tvättat och dammsugit mitt rum och toalett. Bäddade även rent. Skööööönt och mysigt nu ikväll. Finns inte mycket bättre än att vara nyduschad och få sova i en ren och fin säng!
Har inte hänt mycket idag...varit i parken...tittat på folk som spelat basket och överkokat potatis som ändå inte var färdigkokt inuti...fråga mig inte hur. Ätit varma morötter utan att klökas och pratat med mamman om vilka datum far kan komma hit och hälsa på. Ska försöka boka in en fotbollsmatch när han är här...om vi lyckas boka osv...hoppas hoppas...då blir Bina världens lyckligaste tjej! Yes. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Bastille. Har kärat ner mig i dom. Brittiskt band. Vad mer behövs sägas? ;)

Natti!

bild: Bra start på dagen. Te i fin kopp.



Kommentarer
Postat av: Sis

I feel your pain sistha ;) Krya på lilla svansen. Puss

2013-04-25 @ 13:35:18
Postat av: Sis

I feel your pain sistha ;) Krya på lilla svansen! Puss

2013-04-25 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0