Ledig

Imorse åkte familjen till Lanzarote. Tog sovmorgon och gick upp vid 10. Vaknade dock vid 9. Passade på att tvätta och stryka lite. Sedan gick jag på en liten promenad in till Summertown (området heter det) och köpte choklad och skittles på Sainsbury's. Yes, dissade faktiskt Tesco, trots att det låg precis bredvid. Well. Fortsatte min promenad till Starbucks. Beställde en varm choklad, satt där ett tag och sedan gick jag hem igen. Mysigt. Lejonkungen visades på tvn och jag blev ett barn igen...så jobbigt att se Mofasa dö, åh! Lite ovanligt att se den på engelska, haha.
Imorgon ska jag träffa en annan aupair här i området. Vi tänkte cykla in till city. Yes...that is it.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0