Fredag!

Först och främst, Grattis Tanja! Hoppas du haft en kanondag! 19 år, inte roligaste åldern..men ett snäpp närme 20! Håller tummarna att den största presenten kommer inom kort! :D
Över till min dag. Fredag, hur nice! Första officiella arbetsveckan är över och jag ligger i sängen och fetar mig med pringles och choklad, vafan ,you only live once ;)!
Har varit en bra dag. Idag har jag gjort min första Shepherd's Pie ever. Oh yeah! Så brittiskt som det kan bli. Varken god eller ogod. Smakade potatis, köttfärs och ost...haha! Hämtade Charlie i skolan idag. Sjukt vuxen man känner sig när man kör iväg i bilen med uppdrag att hämta en skolpojke! Så står man där utanför skolan och väntar med de andra föräldrarna och vipps så kommer en klass skolpojkar i uniform...så vinkar man och får ett leende tillbaka. Aw.
Simning var det idag också. De har värsta coola grejen i simhallen. Typ en liten låda där man lägger sina badkläder och boom så är de torra! Smidigt.
Vet ni? Jag är lyckligast. Fick ett mejl av pappa där det stod att biljetter är bokade. Den 7 maj kommer han hit och hälsar på, ska krama honom massor! Och vet ni? Den 8 maj ska vi till London och se Chelsea vs Tottenham på Stamford Bridge. Hur lycklig är jag inte?!? Typ lyckligast. Få se mitt favoritlag på hemmaplan. Så sjukt jävla nice. (förlåt) Tack x10000 pappa!!
Åh. Nu ska jag sova. En lång vecka har det varit. Imorgon blir det bio och middag med några svenska tjejer tror jag! :)
Natti!

Bilder: Vackra parker. Våren är här., Hela Oxford blommar!





Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Awwwh, tack! :')

2013-04-29 @ 08:12:36
URL: http://tanjaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0