Fotboll x100




Som sagt ganska nice säng! Spelat massor med fotboll med pojkarna idag. Ben, den minsta var sjuk så han fick ta det lite lugnt...var i parken som ligger några kvarter bort, mest för att dom skulle visa mig den. Charlie ramlade och slog sig så vi gick hem och åt frozen yoghurt (dom, inte jag) och tittade på cartoon network. Medan de roade sig fixade jag kvällsmaten. Pasta, kyckling och purjolök. Skulle haft en färdig sås till, men den hade gått ut...med pojkarna nöjde sig med ketchup. Ben skyllde på sin hosta och åt endast en kycklingbit...galet. Men han överlever nog...försökte förklara att om man ska bli fotbollsproffs måste man äta och bli stark annars slutar man som en zombie...dom är båda galna i något zombiespel på ipaden...that's why.
Ikväll har jag tittat på Barca mot Psg...känns så skönt att slippa höra Glenn Strömbergs jobbiga röst och faktiskt få höra fin engelska istället!!
Duschad och klar ska jag sova. Imorgon väntar strykning..massor då de stryker allt här i England. Yep, niiiiight!



Kommentarer
Postat av: Mam

Rätt stor skillnad med andra ord mot förra stället!Pojkarna verkar mysiga och har förtroende för dig!
Nu har du fullt upp, men det är bättre än att känna att man inte har tillräckligt att göra! Mysigt rum du har och fotot med gasspisen och mat såg så typiskt engelskt ut, lite som på TV! :)

2013-04-11 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0