You're not a hero, you're a liar. You're not a savior, you're a vampire. Sucking the life out of all the friends you've ever known


 

Vilka länder har du besökt?
Danmark, Tyskland, Ungern, Österrike, Italien, Frankrike, Holland, England, Gran Canaria, Teneriffa, Madeira, Kreta, Thailand, Usa.

Favoritland att besöka?
England. Ingen tvekan. Världens mysigaste land enligt mig. Fint språk, otroligt trevliga människor (och snygga!), mysiga hus, fin huvudstad och fin natur. Känns verkligen som om man befinner sig i en Jane Austen berättelse när man är där. Underbart.

Favoritstad som turist?
Hmmm? Venedig var väldigt fint. Hade gärna spenderat fler dagar där. Bara gå runt, äta, titta och fotografera. Så vackert. Men dyrt.

Favoritstad som bofast?
London?! Självklart. Jag menar, shopping, tunnelbana, resturanger, människorna, språket... i mitt huvud bor jag redan där.

Favoritstrand?
Hahaha, Stranden på Koh Chang i Thailand. Jag brukar inte tycka om att bada i havet, men wow. När man stod ute i vattnet och såg in mot stranden, den utsikten slår väldigt mycket. Jag ville nästan inte lämna vattnet. Fråga Tanja. Hon tyckte nog jag var lite jobbig. Haha.

Sämsta stället du besökt?
Sämsta och sämsta vet jag inte.... men ja gillade inte hostelet vi bodde på i München. Vilket inte Mathilda heller gjorde. Vi bodde i en källare med 14 andra. I en källare och dörren fungerade inte. Fick lägga plast på kudden, så skabbigt var det. Menmen, vad gör man inte när man är ute och luffar? München är en väldigt trevlig stad!

Bästa shoppingen?
Just nu - London. Jag har inte shoppat på så många andra ställen. Jo i Florida. Men London är bäst. Camden, Oxford Street osv... så bäst.

Favoritö?
Ven. Helt klart. Skoja. Rent tekniskt är ju Storbritannien en ö, right? Nä, men jag gillade Koh Chang. Elefanter, naturen, havet, boendet... ah väldigt fint.

Vart vill du åka?
Australien!! När jag har pengar så det räcker och lite till kommer jag dra dit. Skit i fågelspindlarna, jag ska dit! Annars - Sydafrika, Canada, Peru, Bahamas, Nya Zeeland, China, Japan.... typ.

Vad har du för resor planerade?
Usa om ungefär en månad. Bokade den resan för ett år sedan. Det är typ min dröm som går i uppfyllelse. Ska till Västkusten och bila mot Arizona. Tror knappt det är sant. Jag kommer antagligen dö av lycka eller något. Sen kommer jag ju spendera ett halvår i England förhoppningsvis, eller ah det ska jag. Så ah Usa och England. (Den här listan kommer antagligen se helt annorlunda om två månader...)

Vart hade din drömbröllopsresa gått?
Las Vegas. Just kidding. Erm, jag tror det hade blivit lite tråkigt att ha en bröllopsresa på typ Bali eller något... man är ju liksom fast med hyddor, turkost vatten och vit sand.... och alla drinkar. Jag vill ha en minnesvärd resa med mycket äventyr. Så Sydafrika kanske. Savannen. Men inte om jag redan upplevt det innan jag gift mig... hmm. (Det är kul hur jag vänder mig om hela tiden för att titta på världskartan på väggen bakom mig, haha!)
Jag säger Sydamerika.


Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Lite jobbig? Hallå! :P Nämen *crazy frog* :) <3

2012-09-04 @ 19:42:40
URL: http://tanjaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0