Without you I would fall apart, I'm safe when I am in your arms. ❤

Hej. Här sitter jag. Med elefanter bakom mig, känns nästan lite exotiskt. Nästan. Dricker te gör jag också, från ett stort ikeaglas, mitt favoritglas. Ursäkta mitt fågelbo till hår. Ska byggas om om någon vecka tänkte jag. Idag har vi flyttat lådor/kartonger/möbler och ätit pizza. Darin special heter den, pizzan alltså. Det är inte jag som döpt den, pizzasnubbarna som gjort det. Faktiskt. Ikväll blir det såndär kräftfest. Jag ogillar inte kräftor, men det är ju värsta utmaningen att lyckas få i sig rätt sak på rätt sätt. Brukar sluta med att Anna hjälper mig. :). Har med räkor också om det skulle bli för jobbigt liksom. Jag har ingen aning vad jag babblar om så ah, tjooo.
Just det! September är mycket välkommen. Mycket tv-serier börjar igen den här månaden. Lite nervositet finns i blandningen och sist men inte minst, USA är en månad närmre.
Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0