in any other world.

Det här är jag. Men det känns inte som jag. Nog för att jag älskar kakor och att jag oftast är glad men nej. Det är inte jag. Det står 2 år på kakan. 2 år på ett barnhem och jag minns ingenting. Visst, ni minns säker inte heller något från den åldern, men kanske. Men känns helt fel att se bilder på mig själv som liten, i ett annat land med människor jag inte ens kommer ihåg men som jag lekte med på den tiden. Några månader efter de här bilderna togs kom jag till Sverige. Det jag vill säga är att jag är otroligt glad att jag fick komma hit, men ändå ledsen. Det känns som om mitt liv började när jag var 3. Inte så konstigt att jag känner mig som 15/16 år mentalt, haha nä skämt och sido. Men ah. Galet.
Kanske blev lite för privat det här men, whatever.

Kommentarer
Postat av: Mathilda Ahlberg

Världens sötaste 2-åring! Och gud vad det syns att det är du!

2012-09-12 @ 22:52:40
URL: http://ahlbergmathilda.blogg.se/
Postat av: Sis

Jääääääääääätesööööööööööt! Gooosh goosh och puss :)

2012-09-13 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0