I know I made you feel this way. You gotta breathe, we'll be okay.

Idag mina herrar och damer har jag spelat golf. Har nog aldrig fått så mycket vind i ansiktet. Aj. Så mycket som jag klagade idag har jag inte gjort på länge, men jag blev ju inte sur, det är positivt! Bara för att göra allt bra igen bakade jag en kladdkaka när jag kom hem. Kändes lite bättre. Sen när pappa kom hem med en B&J blev mitt liv bra igen.
Just nu lyssnar jag på Mikas nya album... eller ah klipp från varje låt på det kommande albumet. Tror det kommer bli bra, men nog inte favoritalbumet av honom. Tyvärr....aja, hoppas ni mår fint.
Peace in, peace out, peace off.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Tjooooooooockis ;)

2012-09-07 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0