And I will wait I will wait for you. And I will wait I will wait for you.

Hade gärna vaknat här.
Bara för att liksom.
 
Du heter: Sabina
Smeknamn: Bina. Kallar jag även mig själv...
Låt som när du är ledsen sörjer till?
When You Say Nothing At All med Ronan Keating, hur patetiskt..
Beroende av:
Musik, te, nutella och att resa.
Vad tror folk om dig?
Folk som inte känner mig ser mig nog som en tyst och ganska blyg tjej. Annars tror folk nog att jag alltid är glad och att jag inte kan sitta still.
Stämmer det?
Hmm, ja och nej. Yes, jag är blyg men bara i början och nej jag är inte alltid glad, jag döljer bara mina känslor med ett leende. Så som så många gör, tyvärr...
Vad får du oftast komplimanger för?
Hmm, att jag är "liten och söt" kanske? Usch jag vet inte...
Hur imponerar man på dig?
Att imponera på mig är att få mig att dö av skratt, att kunna lite av allt möjligt, att tycka om musik från 60/70-talet och att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?
Kanske inte direkt skratta, men le.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Hej Sabina!
Vi påminner dig om din tid på Folktandvården den 26/09 kl.16:00..........." sorligt men true.
Var bor du?
Klippan
Trivs du där?
Inte ett dugg.
Hur svarar du i mobilen:
Hej det är Sabina.
Antal timmar sömn inatt:
Um, kanske 9 eller 10...
Sov du ensam:
Nej med mitt täcke och mina kuddar, gosigooo!
Brukar du komma i tid:
Ja,eller det skulle jag iallafall vilja påstå!
Hur känner du dig nu:
Hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder:
Hahaha, vinrött tror jag.
Vad tycker du om fötter:
Kanske inte den mest attraktiva kroppsdelen...
Vad saknar du:
Att träffa kompisarna varje dag, att ligga på en strand eller vid en pool med musik i öronen och bara njuta och min språkresekompis Anna.
Hade du en bra kväll igår:
Ja det hade jag. Lugn och god.
Favorit dryck på morgonen:
Ett glas mjölk.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
23 ungefär.
Är du blyg?:
Som sagt i början.
Sysslar du med någon idrott:
Jag går från mitt rum till kylskåpet? Nej? Okej, nä tränar lite själv ibland... eller jo klart, jag spelar ju golf...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Hmm, nej. Men något liknande. Men om man blir kär vid första ögonkastet faller man ju för utseendet inte insidan, duuh!?
Har du spytt offentligt:
I en bil? Är det offentligt?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Om jag vore en kille dvs. Jag skulle shoppa och hänga med snygga killar mohahah...
Är du nöjd med ditt liv:
Hmm, nja arbetslös är ju ingen höjdare, men i framtiden tror jag att jag kommer vara det. Men so far har mitt liv varit mer än okej...
Är du bortskämd:
Ah pappa betalar, not. Det enda jag är bortskämd med är resor. Det är för att det är ett gemensamt intresse I thinkkk. Eller jag vet inte. Nej jag är inte bortskämd...
Vad gör du i morgon:
Imorgon spenderar jag hela dagen med Anna och Kaula och på kvällen drar vi till Köpenhamn och ser FUN. Awesome.
Vad är det värsta du vet?:
Spindlar, äckliga mönster ni vet hål och sånt? Typ dom där springorna på hajens sida, uschusch... nej men hur hemskt folk i vissa delar i världen har det. Att se döda människor som sin vardag, fy fan vad hemskt!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Verkligen!
Vad är det finaste du fått?:
Finaste? Ett mejl av Peter Jihde där det står att jag är skitduktig? Nej jag vet inte, så mycket fint jag har fått under mitt liv. Tacksam för allt.
En speciell dag du minns:
11/7 2001.
Du samlar på:
Världskartor, konserter, skor.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag brukar inte ringa folk, jag brukar hålla det inom mig, men min syster isåfall....
När grät du senast:
Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa allt snyggt på urban outfitters & new look i London, köpa en resa till Australien (perth), ge till tigrar och pandor, köpa doc martens, vans och converse och spara typ..
Vill du gifta dig:
Not sure än. Så fall långt inne i en skog i England eller Kanada.
Vill du ha barn:
Jag vill inte klämma ut dom, men jo två. Samuel och Mikaela.
Är du musikalisk?:
Hmm, jag gillar musik och skulle säkert kunna lära mig om jag hade tålamod, men just nu nej inte direkt.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Te.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ironiskt. Nej det gör dom inte.
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ohja, vem har inte?
Biter du på naglarna:
Hela 2011 - nej. Före och efter ja smått. Tyvärr. Dumma Bina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0