Klippan - Kastrup - London - Los Angeles.

 
Sådär. Som ni ser har jag ändrat lite här. Um, min gamla backgrundsbild kändes lite tråkigt och jag älskar den jag har nu så ah, fräscht liksooom.
Ska lägga upp bilderna från USA nu hade jag tänkt. Tänker göra det i avsnitt så jag börjar med ditresan.

Vi lämnade Klippan runt 3 (på morgonen) och åkte bil ner till Kastrup. Väl på flygplatsen åkte mamma till Turkiet medan jag, pappa och syster väntade på att flyget till London skulle lyfta. Väl framme i London fick vi vänta några timmar och sen var det dax för den långa flygningen. Tack gud så var det nästan ingen turbulens och vi överlevde...hehe. Underhöll mig med filmer - The Lorax, Rock Of Ages och The Amazing Spiderman. Trevligt. Som jag skrev innan så satt ju världens snygging bredvid pappa... aw.
Trötta och sega kom vi fram till LAX och det var jättemycket säkerthetskontroller och sånt, ni vet hur USA är...
Vi åkte sedan buss från flygplatsen till stället där vi skulle hyra bilen. Tog en evighet att hyra den och dom som jobbade hade ju noll koll... smidigt. Men runt kvällstid kunde vi åka iväg med en Ford Fiesta mot San Clemente där vi skulle bo.
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Sis

Sötnosar!
Meeen, alltså varken Max eller Alex satt ju bredvid pappa. Så där misstog du dig nog lite, höhö ;)

2012-10-23 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0