Världens finaste Humphrey.

 
"När jag blir stor vill jag bli delfinskötare, glassbilsförare och sån som provsmakar godis innan det ska säljas."
Så lät det när jag var liten. Och herregud vad jag önskar att man bara kunde säga vad man ville bli så blev man det, utan några konstigheter.
19 år. Förvirrad. Vad vill jag göra i livet? Jag vet exakt vad jag vill göra i livet. Jag vill jobba på ett resemagasin, resa rundor och skriva artiklar om ställen runt omkring i världen. Förvirringen ligger i HUR jag ska nå dit. Hur ska jag leva mitt liv för att komma dit. Bläh, fy och usch på allting just nu. Orkar inte. Vill lägga mig ner i en korg som min katt och bara sova dagarna förbi, men det är det jag absolut inte får göra. Hjälp.
 

Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Sök in på någon journalistlinje :)

Svar: Jag tänkte göra det till våren... men kanske något inom turism också. Antagligen båda. :)
Sabina Morsing

2012-11-14 @ 17:27:06
URL: http://tanjaswardh.blogg.se
Postat av: Sis

Du kan AGERA också! Du har fått många tips från vänner och familj u know... ;)

Svar: Jaja, alltid så otrevlig. Tror du inte jag gör det, nehe. Snällt.
Sabina Morsing

2012-11-14 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0