Like the colors in autumn, so bright just before they lose it all.

 
Hallå där!
Har äntligen hittat felet och kan nu svara på kommentarerna, wohooo! Inte för att jag får särskilt många men eheh, ni fattar.
Idag har jag gymmat, ich bin a good Bina. Tränaträna. Jag har hittat högskolor jag vill gå på och jag har dessutom skickat ansökningar till lite au pair familjer. Yes, så det är bara att hålla tummarna och söka så fort jag hittar något trevligt. Efter mitt förra inlägg kände jag att jag eh borde sätta igång liksom, har även varit på arbetsförmedlingen, de ni. Bina har gjort mycket vettigt idag, så kom inte och säg annat.
Ska förbereda tea i min vackra kopp nu och se fotbollen. Sverige - England, wihioihohiio, lite kluven, vilka ska man heja på... Chelsea-spelare spelar ju liksom för England, uh sen diggar jag ju Zlatan, han är nice. Yeye, vi får la se.

Kommentarer
Postat av: Sis

Duktig Bina :) puss på nosen!

2012-11-16 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0