Hollywood, Walk Of Fame, NCIS, Chinese Theatre...

 
Blev en heldag i Los Angeles, tog ca 1timme och 30 min att köra in dit från var vi bodde. Började på det mest "kända", dvs hollywood-skylten, Hollywood Boulevard, Walk Of Fame, Chinese Theatre och lite annat smått och gott. Det var helt overkligt att stå där och titta på den kända Hollywood-skylten. Sjukt. Att gå på Walk Of Fame var också en upplevelse! Såg bla Johnny Depps, Queens, Elton Johns, Britney Spears, Marilyn Monroes och till Marikas förtjusning Nalle Puhs stjärnor. The Beatles och James Deans stjärnor låg på tvärgator så fick inte se dom! Men nästa gång så! Finns ju runt 4200 stjärnor så ah...
När vi vandrade runt i Hollywood såg vi massor med kameror och människor och det visade sig vara en film-inspelning. Riktigt coolt, hade ju dock varit coolare om det hade varit någon serie man följer, men ändå!
Köpte en tröja inne på Hard Rock Café, sa det innan vi åkte att det var ett måste. Ska jag ha en ska där stå Los Angeles.
Åt världens godast macka mitt i Hollywood, med avocado och lax tror jag, himmelsk! Den slår BLT i Thailand, konstigt nog.
Yeah, men dagen i Los Angeles tog inte slut där, icke. Finns mycket mer jag kommer bjuda på så snart som möjligt så glöm inte att kika in!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0