You and I walk a fragile line, I have known it all this time


Hellu. Fint väder = glad bina. Idag åkte jag tilll skolan klädd i min fina blåa Chelsea-tröja med nummer nio och namnet Torres på ryggen. Bra start liksom, joinades av Drogba (Mathilda) på tåget. Två champions league mästare liksom. Vi skulle vara utklädda till något inom sport om ni undrar varför vi bar fotbollskläder. Har haft vattenkrig med Kaula också, mohaha, jag vann. Hehe. Vår lärare bjöd på oss på glass, så har suttit i solen och pratar resor med henne. Underbart! Har hämtat min balklänning nu också, niiiice ju! Shoppat med pappa och Anna har jag också hunnit med. Ungefär vad min dag bestått av... JUST det, har ju faktiskt legat död på gräsmattan ett tag också... och nu gör jag matte! Hur hinner jag allt? Jag är en effektiv kvinna... not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0