But I still wake up, I still see your ghost.

Vad som gör mig glad:

  • Att ha så fina vänner som jag har, ni är bäst.
  • Att hitta ny bra musik. Ibland hittar man sådana låtar som går rakt in i hjärtat.
  • Att det börjar bli vår. Så underbart med lite färg i naturen och glada människor.
  • Att veta att jag har ett helt liv framför mig som knappt har börjat.
  • Glee.
  • Att ha en burk Nutella hemma. (mihih)

    Vad som gör mig mindre glad:

    • Regn och grå himmel. Försvinn.
    • Att vara kär. Jag är inte kär, men usch jag tycker det är jobbigt.
    • När Nutellan är slut.
    • När världens finaste klänning inte sitter bra på.
    • Att vakna av min ringsignal tidigt på morgonen. Den ringsignalen börjar gå mig på nerverna. Låter typ: "Wake up, wake up it's Mika, wake up!! It's time to wake up, wake up wake up..." Yäh, kanske borde byta... eller nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0