What does it matter to you now?


Tänkte först lägga in en bild på mig, men sen kom jag ju på vad som är perfekt. En bild på mig och min syster. You know why? No? Hon blir tant idag. Eller ja, hon kommer ju alltid vara tant så länge hon är äldre än mig. Men ah, 23 blir hon så GRATTIS bästa syster du! :) Hoppas du har haft en jättebra dag, så ses vi snart och då ska du få presenter hihi!

Idag har vi hälsat på "släkt" och deras 3-åriga dotter är adorable. Hon tycker om oliver och ost. Haha, så söt.
Ikväll har jag fått en överdos av engelska dialekter. Irländska är ju också fint faktiskt.  Tittade på The Voice Uk nu ikväll och "coacherna" var Jessie J, Tom Jones, Will I Am och Danny (sångaren i The Script). Varför är allt mycket bättre på engelska? Kul show. Mycket roande!

 


Kommentarer
Postat av: Sis

Gammal och klok vet du ;)

Min favoritbild också, naaawe :) Åh, spännande med mer presenter :)Puss puss

2012-03-25 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0