Something about christmas time that makes you wish it was christmas every day.

 
Aw, vad mysigt det är. December, december vackra fina månad. Om världen nu skulle gå under så slutar den iallfall vackert.
Katten var dock inte så glad för snön, hon mest sitter som en boll och fryser. Ni ser henne på kvällsbilden, kon till höger.
Har tränat idag, höhöhö bäst att passa på innan gröten och allt julgott sätter sig på kroppen...
Lyssnar på julmusik, ohasdgyasujfbnakö jag älskar julen, sa jag det??? Ok, lugna dig Bina. Så Mycket Bättre igår då? Vad säger vi om det? Jag säger såhär: Maja och Darin får gärna get together
så att säga, så länge hon gör honom sådär glad och lycklig is alles gut. Och hon där Sylvia kan vi inte typ stoppa henne i ett paket och skicka iväg henne, någon lär säkert bli glad för henne, men inte jag.
Pusssss på er.

Kommentarer
Postat av: Sis

"kon" till höger!!! OMG jag dör av skratt, hon är ju vittosvart precis som en ko också. Muuu ;)
Hon är söt kissekatt :)

Svar: hahah, trög du är!
Sabina Morsing

2012-12-03 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0