Merry Christmas.

Ursäktar att jag varit varit död här de senaste dagarna. Men julafton var det och jag hade fullt upp, hihi.
Julfirande hos mamma, med pappa och hos kusinerna. Ganska mycket firande så att säga. Detta måste vara första gången jag faktiskt fick typ allt som stått på min önskelista....trodde inte att jag skulle få en surfplatta med det fick jag. Galet. Jag är typ kär i honom. Han heter Sammy, så ni kan ju gissa vilken märke, hehe ;)!
Fick massor med böcker också. Äntligen har jag lite att läsa. Det finns nästan ingen bättre än att vara helt uppslukad av en bok. Försvinner in i en annan värld liksom, me like.
Har faktiskt skaffat instagram såhär 100 år senare än alla andra, haha... jag heter: binanas
 
Hoppas er jul var fin.
 
 
Får bli bildlöst inlägg. Orkar inte ladda in bilderna från kameran..lat jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0