Nothing is predictable when it comes to love



Sista dagen i April nu. Galet. Tänkte bara rabbla upp vad jag har i tankarna just nu. So here we go.
  • När jag var ute och hämta in posten möttes jag av en varm vind. Varm, är våren påväg?
  • Kan någon ta mig till Skottland? Snälla? Jag behöver se gröna kullar, gamla slottsruiner, äta god choklad och spela dålig golf på någon vacker skottsk golfbana.
  • Igår spelade vi golf mot Nilssons. Idag har jag ont överallt. Tro det eller ej.
  • Detta kommer bli första sommaren jag har ett sommarjobb. Spännande.
  • Om ni tittar på bilden ovan ser ni mina mobiler. Den i mitten ligger mig varmast om hjärtat, faktiskt.
  • Torres gjorde hat-trick igår, dvs att han gjorde 3 mål under en match. Fina människa.
  • Jag tycker om Colin Firth och Orlando Bloom.
  • Min katt är som en tonåring. Ute hela natten, kommer in på morgonen och sover hela nästa dag.
  • En Magnum Double Caramel hade suttit fint nu, likaså lite skittles.
  • Min spellista består just nu av Green Day, Avril Lavigne, Backstreet Boys, Five, Taylor Swift och Miley Cyrus. Snacka om mix.
  • Jag sprang nyss och hämta en mini-magnum från kylen. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0